Trefoten är Falkenbergs Scoutkårs årliga scoutläger på lägergården Tranabo.

Alla scouter i Falkenbergs samlas för några dagars lägerliv tillsammans under Kristi Himmelsfärds helgen.

Bruklig är att Äventyrarscouterna och Utmanarscouterna kommer på onsdag kväll, Upptäckarscouter kommer på torsdag morgon och Spårarscouter kommer på fredag morgon.

Alla scouter åker hem samtidigt på lördag förmiddag.

TREFOTEN 2020 ÄR INSTÄLLD PÅ GRUND AV CORONAVIRUSET

Trefoten lägret 2020 är den 20 maj – 23 maj. Inbjudan finner ni här nedan. Inbjudan är skickad via e-post till alla scouter.

Anmälan sker via scoutnet.se i sökfältet skriver du Trefoten 2020. Svara på samtliga frågor och klicka därefter på bekräfta din anmälan. När detta är gjort betalar du in lägeravgiften till kårens bankgiro konto.

Betalning ska ske senast 20 april (efteranmälan möjlig till den 1 maj mot en extra avgift på 50 kr).

Inbjudan till Trefoten 2020

Trefoten 2020 spårare