Falkenbergs scoutgård ligger alldeles i skogsbrynet på Vallarnas friluftsområde. Här har vi nära till skogen och en stor öppen plats att vara på.

Vill man hyra scoutgården kontaktar man oss via formuläret på sidorna HYRA SCOUTGÅRDEN eller SOMMAR UTHYRNING

På kvällarna (ej sommarhalvåret) är det scoutmöten i stugan och på dagtid är det oftast tomt i scoutstuga.

SCOUTGÅRDEN

Vår scoutgård ligger på Vallarnas friluftsområde nära centrum i Falkenberg. Där finns två stora salar som vi använder till våra scoutmöten. Det finns också några patrull lyor där våra äventyrarscouter och utmanarscouter håller till ibland.  Där finns också ett kontor och förråd för vår utrustning.

HYRA SCOUTGÅRDEN

Scoutgården ett centrum nära alternativ för dig som vill hyra en lokal till bröllop, barnkalas, släktkalaset eller för övernattning. Under sommarmånaderna hyr vi ut scoutgården veckovis till max 8 sovande personer.

Rejäl hall med anslutning till två toaletter, köket och stora salen.

Stort fullutrustat kök med två spisar, två halvkyl & halvfrys, självdoserande diskmaskin, porslin (till ca 40 personer) och uppläggningsfat.

Stor sal med 4 fasta bord och 8 extra bord att ställa fram.

Mindre sal med två soffor.

I lokalen får vistas max 50 personer och självklart är det rökförbud. För att hyra scoutgården måste man vara minst 25 år.

WI-FI finns i lokalen.

Prislista:

06.00-18.00     700kr

12.00-12.00     1500kr

Extra vid storhelg, ex påsk, midsommar, jul, nyår

06.00-18.00     1000kr

12.00-12.00     2500kr

Vecka 7500kr

Mer info, bilder och bokning för helg uthyrning se sidan Hyra scoutgården

Mer info och bilder för sommar uthyrning se sidan Sommar uthyrning