HYRA SCOUTGÅRDEN I FALKENBERG

Falkenbergs scoutgård ligger alldeles i skogsbrynet på Vallarnas friluftsområde. Här är det nära till skogen, havet och centrum. Vill man hyra scoutgården kontaktar man oss via formuläret längre ner på denna sida.

Sommaruthyrning 2024

Under veckorna 25 till 32 hyr vi ut scoutgården veckovis. Ankomst söndag kl. 15.00 samt avresa nästkommande söndag kl. 12.00. För att hyra scoutgården måste man vara minst 25 år. Vid uthyrning går det bra att ta med husdjur. Dock får husdjur inte vara i sängarna.

Pris per vecka 7900 kr.

• 8 bäddar (våningssängar)
    6 bäddar i ett rum och 2 bäddar i ett eget rum
  • Täcke & kuddar
  • Fullt utrustat kök med självdoserande diskmaskin (brödrost, våffeljärn)
  • Dusch
  • 2 toaletter
  • Grill
  • WI-FI
  • Tv

Följande veckor är lediga: Sommaren 2024 är veckorna 25-26 och 32 lediga för uthyrning. Uppdateras allt eftersom veckor bokas.

Bokningsregler för veckohyrning:

När man fått ett bekräftelsemail på bokad vecka ska man inom 14 dagar betala in bokningsavgiften på 4 000kr. Fullständig betalning ska göras senast 60 dagar innan bokad vecka.

Eventuell avbokning:
Skulle ni få förhinder och då måste avboka så är det fri avbokning fram till 60 dagar innan. Därefter betalas inte bokningsavgiften tillbaka. Avbokning efter 14 dagar innan ger ingen återbetalning. Läkarintyg ger halva summan tillbaka.

SOMMAR UTHYRNING

Uthyrning av scoutgården på Vallarna i Falkenberg. Avser sommaruthyrning.

Här anger du vilken vecka som du önskar hyra. Tillträde sker på söndagen veckan före den veckan du önskar hyra.
  • Berätta varför du vill hyra scoutgården på Vallarna i Falkenberg. För att hyra scoutgården måste du vara minst 25 år.
  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Tips på utflyktsmål, matställen samt karta

• Skrea Strand (ca 2 km bra gång väg)
  • Falkenbergs centrum ( ca 500 meter, bra gång väg)
  • Discgolfbana, 18 hål (ca 100 metrer)